Belgium BEL  
dut  

rss

  • rss
Nieuws - Nutrition
Amway op “Mission nutrition”

2015.12.09 - 

Amway, de specialist in directe verkoop, werkte samen met La Cité Joyeuse. Deze organisatie helpt kinderen met specifieke onderwijs behoeften type 3 en type 4. Deze lokale activiteit stond volledig in het teken van nutrition parcours.

De essentie van NUTRILITE, ons merk van voedingssupplementen, is het engagement om mensen bewuster te maken van het belang van gezond eten en fysiek actief zijn. Dit staat ook centraal tijdens de Amway Dag van het Vrijwilligerswerk, die begin december voor de derde keer op rij plaatsvindt in 29 landen rond Europa en Zuid-Afrika.

Om fit en gezond te blijven promoot de NUTRILITE-filosofie een evenwichtige levensstijl gebaseerd op:

1) Voeding: Een gezonde voeding door regelmatig maaltijden met veel fruit en groenten te eten zodat alle nodige voedingsmiddelen opgenomen worden

2) Lichaam: Regelmatig bewegen en rusten met het juiste evenwicht is de sleutel om fysiek fit te blijven en uw lichaamsgewicht onder controle te houden

3) Geest: Ernaar streven om een positieve houding aan te nemen in alles wat we doen, dus ook negatieve stress vermijden en de tijd nemen om te rusten, relaxeren en hobby’s beoefenen of zich persoonlijk ontwikkelen

4) Keuze: Gefundeerde keuzes maken ten gunste van een gezonde levensstijl op basis van de kennis over de juiste voeding, fysieke training en onderlinge verbanden van alle parameters

In verschillende activiteiten die door het bedrijf – de vrijwilligers onder zijn werknemers en distributeurs – op poten werden gezet, wil Amway kinderen helpen de juiste keuzes te maken wat gezonde voeding betreft: Welk type van voeding is goed voor hen, in welke producten zitten vet en suiker verborgen? Waar moet ik meer of minder van eten? Hoe belangrijk is fysieke training?

Dit is de “mission nutrition” van de Amway Dag van het Vrijwilligerswerk 2015.

“Met meer dan 80 jaar ervaring wat gezonde voeding en welzijn betreft, willen we graag oplossingen aanreiken voor problemen die de maatschappij op dit vlak kent. Aangezien gewoontes qua voeding en beweging al in de kinderjaren worden ontwikkeld, willen we voor een effect op lange termijn zorgen”, zegt Cécile Purnode, CA Manager

In totaal kwamen 12 mensen samen op de Amway Dag van het Vrijwilligerswerk om plezier te scheppen in het ondersteunen van 30 kinderen.

Over de Amway One by one-campagne voor Kinderen

In het kader van de Amway One by One-campagne voor Kinderen biedt het familiebedrijf Amway sinds 2003 wereldwijd hulp aan kinderen. Het bedrijf, zijn medewerkers en distributeurs schonken sinds het prille begin al meer dan 250 miljoen US dollar en meer dan 3,6 miljoen uren van vrijwilligerswerk.

In 2013 vierde Amway de 10e verjaardag van de campagne met de Amway Wereldwijde Dag van het Vrijwilligerswerk waar in Europa en in Zuid-Afrika regionaal een vervolg aan werd gebreid naar aanleiding van de jaarlijkse Dag van het Vrijwilligerswerk van de VN op 5 december. Zo vond deze regionale Dag van het Vrijwilligerswerk in 2015 al voor de derde keer op rij plaats.

Over Amway

Amway is een toonaangevend familiebedrijf en verkoopt meer dan vierhonderd verschillende, kwalitatief hoogwaardige consumentenproducten in de categorieën beauty, wellness en homecare. De producten worden uitsluitend via zelfstandige distributeurs verkocht aan consumenten. Het bedrijf werd in 1959 opgericht in Ada, Verenigde Staten en is actief in meer dan honderd landen. In 2014 heeft Amway een omzet gerealiseerd van 10,8 miljard dollar.

Amway’s best verkopende merken zijn NutriliteTM vitamines, mineralen en voedingssupplementen, ArtistryTM huidverzorging en cosmetica en eSpringTM waterbehandelingssystemen. Meer informatie over Amway kan gevonden worden op news.amway.nl.

*Op basis van de demografische gegevens die beschikbaar zijn voor specifieke markten en de onderzoeken die tussen mei 2013 en juni 2014 door een onafhankelijk onderzoeksbureau zijn uitgevoerd in China, India, Japan, Korea, Maleisië, Rusland, Taiwan, Thailand, de Verenigde Staten en Vietnam.

Over NUTRILITE

NUTRILITE van Amway bestaat in 2014 80 jaar en is ’s werelds bestverkopende merk vitaminen en voedingssupplementen.* Met haar 80 jaar aan wetenschappelijke kennis en onderzoek heeft het team van Nutrilite een bedrijfseigen methode geperfectioneerd “van zaadje tot supplement” om zo de kracht van onze producten te behouden en de consistentie, doeltreffendheid en veiligheid daarvan te maximaliseren. Producten van NUTRILITE worden ontwikkeld voor persoonlijke dagelijkse voeding, een gezond hart, sterke botten en gewichtsbeheersing. Voor meer informatie kunt u terecht bij http://www.amway.be/our-brands/nutrilite.

Perscontact :
Cécile Purnode
Corporate Affairs Manager
Cecile.purnode@amway.com
+32 479 52 69 11

Geef een reactie

The e-mail address will not be published
* Mandatory field

© 2011 Amway Europe. All rights reserved. | www.amway-europe.com |
Connexia