Belgium BEL  
dut  

rss

  • rss
Persberichten - Beauty en verzorging
Amway lanceert Truvivity : 30 dagen van revolutionaire nutricosmetica

2016.05.19 - 

Schoonheid die van binnenuit komt!

Elasticiteit, stevigheid en glans, drie eigenschappen van een mooie huid. Maar een mooie huid is bovenal een huid die straalt van binnenuit. Na 15 jaar onderzoek lanceert Amway een nieuw merk: Truvivity by NUTRILITE™. Amway heeft zijn expertise in voeding en cosmetica gecombineerd om dit gamma van nutricosmetica te ontwikkelen, ideaal om zich ‘goed’ in zijn vel te voelen.
Truvivity, de oplossing voor vrouwen en mannen

Truvivity is een totaalpakket van 2 complementaire producten om de huid te doen glanzen. Dit gaat een stap verder dan de ‘klassieke’ huidverzorging waarbij de huid louter oppervlakkig behandeld wordt. De producten werken in van binnenuit om de gezondheid en structuur van de dermis te verstevigen en ervoor te zorgen dat de epidermis er glanzender en stralender gaat uitzien.
Truvivity, natuurlijk collageen voor een mooie huid

Een normale huid in goede gezondheid bevat van nature resistent collageen en elastine. De vitamines A, C en het zink die in Truvivity zitten, dragen sterk bij tot de natuurlijke vorming van het collageen. Als de vezels beschadigd zijn, kunnen het hyaluronzuur en het water niet in de huid worden vastgehouden, waardoor de huid er verouderd gaat uitzien. Als de vezels daarentegen iets dikker en goed uitgelijnd zijn, behouden ze hun normale uitzicht en is de huid beter gehydrateerd.

Truvivity, een eenvoudig dagelijks ritueel in 2 momenten

’s Ochtends: Elke ochtend drinkt u het drankje ‘Beauty Powder Drink’ met heerlijke pompelmoessmaak, verdund in een glas water of fruitsap. Dit drankje levert, dankzij de vitamines A, C en het zink die het bevat, de voedingsstoffen die nodig zijn om de huid te versterken en om de vermoeidheid die doorheen de hele dag wordt opgebouwd, te verminderen.

’s Avonds: De 2 capsules die elke avond voor het slapengaan ingenomen moeten worden, helpen de huid verzachten en beschermen tegen oxidatieve stress (ozon, vervuiling, zonnestralen, enz.) door de aanwezigheid van de vitamine C en het zink. Ook de voordelige natuurlijke effecten van een rustgevende nachtrust worden hierdoor in de verf gezet.

Deze twee complementaire producten zorgen bij het ontwaken voor een waar gevoel van een verfriste en gerevitaliseerde huid. De kuur duurt 30 dagen en er is geen enkel risico op overdosis. Goed om te weten is dat Truvivity het hele jaar door ingenomen kan worden.
Truvivity, innovatieve voedingsstoffen

Truvivity bevat tal van voedingsstoffen en gepatenteerde PhytoCeramide en Phytolnfuse complexen. Truvivity bevat geen enkel ingrediënt van dierlijke afkomst.

Het phytoceramide complex bestaat uit natuurlijke plantaardige ceramiden zonder gluten die afkomstig zijn van volkoren.

Het phytoinfuse complex is uniek. Het bestaat uit gojibessenextract, rozenbottel van cherokees en druivenpitolie. Deze voedingsstoffen, de vitamine C en het zink, helpen bij de bescherming van de cellen van het organisme tegen vrije radicalen.

PRIJS VAN EEN PACK VOOR EEN KUUR VAN 30 DAGEN: € 101,84

###

OVER TRUVIVITY™ by NUTRILITE™
De twee merken,ARTISTRY™ en NUTRILITE™ van de Amway Groep, wereldwijde marktleider in de huis-aan-huisverkoop van cosmeticaproducten, bundelen hun krachten om een omwenteling teweeg te brengen in de wereld van de huidverzorging.

OVER AMWAY
Amway™ is als familiebedrijf wereldwijd één van de marktleiders in consumptiegoederen, die meer dan 400 producten van topkwaliteit verkoopt in de categorieën schoonheid, welzijn en huishouden. Deze producten worden exclusief via onafhankelijke distributeurs verkocht aan de eindconsument. Het bedrijf werd opgericht in 1959 in Ada, Verenigde Staten, en is in meer dan 100 landen actief. In 2015 was Amway goed voor een wereldwijde omzet van 9,5 miljard dollar.

De topmerken van Amway zijn NUTRILITE™ vitamines, mineralen en voedingssupplementen, ARTISTRY™ huidverzorging en cosmetica, en eSpring™ waterbehandelingssystemen. Voor meer informatie, surft u naar news.amway.be en www.amway.be.

 

Perscontact :
Cécile Purnode
Corporate Affairs Manager
Cecile.purnode@amway.com
+32 479 52 69 11

 

Geef een reactie

The e-mail address will not be published
* Mandatory field

© 2011 Amway Europe. All rights reserved. | www.amway-europe.com |
Connexia