Belgium BEL  
dut  

rss

  • rss
Persberichten - Beauty en verzorging
AMWAY lanceert ARTISTRY LUXE METALLICS LIMITED COLLECTION voor de prefecte Metallic Look

2016.10.13 - 

Dinsdag 20 september 2016 — Heel wat modeontwerpers speelden al met metallic effecten en nu heeft deze trend ook zijn weg naar de make-up tafel gevonden. Steel jij dit najaar de show met een onweerstaanbare en dramatische look? ARTISTRY, het merk van kwaliteitsvolle cosmeticaproducten van Amway, breidt zijn portefeuille uit met een beperkte collectie van drie producten in verschillende kleuren waarmee je de ultieme metallic look creëert die bij jou past. De producten uit de nieuwe collectie zijn perfect te combineren met andere langhoudende producten van ARTISTRY, zodat je er de klok rond fantastisch uitziet.

* Probeer de drie tutorials van Amway uit voor een metallic look – Ontdek ze in de bijlagen van dit bericht *

• Het gezichtspoeder ARTISTRY™ 3D Face Powder SHIMMERING NUDES (Prijs: € 29,22)

Het gezichtspoeder ARTISTRY™ 3D Face Powder Shimmering Nudes bestaat uit zes oogverblindende tinten die de huid doen stralen en ze een subtiele, natuurlijke gloed geven. De oorsprong van dit product ligt bij de hipste modeshows. Dankzij de complementaire kleuren en glansschakeringen creëer je moeiteloos de mooiste herfstlooks.
Onze raad:
Voor een langdurig effect, combineer het gezichtspoeder ARTISTRY 3D Face Powder Shimmering Nudes met één van de 12 tinten van de langhoudende fond de teint ARTISTRY EXACT FIT™ Longwearing Foundation (€ 47,81). ARTISTRY EXACT FIT™ Longwearing Foundation zorgt ervoor dat je huid er 24 uur lang onberispelijk uitziet. De fond de teint is een unieke blend van Tahitiaanse parels en lichtweerkaatsende deeltjes die het licht filtert en een softfocus-effect creëert, en onvolkomenheden en poriën zichtbaar verdoezelt. De emulsie is licht, absorbeert talg en bevat ingrediënten die de huid voeden, zoals vitamine E en zuiver Noors water, waardoor de huid comfortabel zacht blijft aanvoelen.

• De langdurige eyeliner ARTISTRY SIGNATURE COLOR™ (Prijs: € 33,08)
De langdurige eyeliner ARTISTRY SIGNATURE COLOR™ is verkrijgbaar in twee kleuren: zwart voor een intense blik, en nu ook paars voor vrouwen die er al lang van dromen zich een gedurfde look aan te meten. Deze eyeliner is speciaal ontworpen om alle blikken op jou gericht te houden. Hij vangt het licht en laat je in alle omstandigheden schitteren. Bovendien is hij waterproof en vochtbestendig, en blijft hij 24 uur zitten.

• Het trio oogschaduw ARTISTRY™ Luxe Metallic (Prijs: € 48,40)

Het trio oogschaduw ARTISTRY™ Luxe Metallic bestaat uit drie soorten glanzende, vloeibare oogschaduw: Platina, Smaragd en Amethist.
Dankzij hun kleurstoffen met miljoenen pixels en hun romige textuur die wordt omgezet in poedervorm, kan je met de ARTISTRY Luxe Metallic oogschaduw haast eindeloos combineren, tot je die supergewaagde look hebt die je zocht. De oogschaduw is heel gebruiksvriendelijk en creëert in een mum van tijd de perfecte look: een aangenaam alternatief voor traditionele oogschaduw in poedervorm.

Amway’s gouden tips voor een metallic look:
• Breng een druppel vloeibare oogschaduw ARTISTRY™ Luxe Metallic Platina aan in je binnenste ooghoek en veeg de druppel met een penseel of het topje van je vinger open om een lichtgevend effect te creëren.
• Breng vervolgens de kleur Amethist centraal op je ooglid aan en de kleur Smaragd in de buitenste ooghoek.
• Veeg de oogschaduw open in een punt of komma om jezelf cat eyes te geven.
• Voor een subliem resultaat, gebruik deze producten in combinatie met de andere producten uit het gamma van ARTISTRY: ARTISTRY EXACT FIT™ Longwearing Foundation, Langdurige vloeibare eyeliner ARTISTRY SIGNATURE COLOR™, Volumemascara ARTISTRY SIGNATURE EYES™.

Ontdek hieronder de ‘Metallic look’ tutorials van Amway en breng thuis de meest trendy looks tot leven!

###

Over ARTISTRY™
Artistry™ staat in de top vijf van ’s werelds grootste kwaliteitshuidverzorgingsmerken[1]. Het merk werd opgericht in 1958 door een ondernemend echtpaar. Het Artistry™ assortiment gebruikt unieke ingrediënten, die onder meer op de boerderijen van de onderneming worden gekweekt, en nieuwe technologieën die zowel tekenen van huidveroudering bij mannen en vrouwen aanpakken. Naast klassieke collecties biedt Artistry™ ook seizoensgebonden collecties voor het gezicht, de ogen en de lippen. De bestanddelen worden klinisch getest en de producten zijn het resultaat van wereldwijd onderzoek, ontwikkeling en kwaliteitstests uitgevoerd door een netwerk van meer dan 900 wetenschappers onder leiding van een raad van wetenschappelijke en academische consultants. De Artistry™ producten worden verkocht door meer dan drie miljoen Amway Business Owners in meer dan 100 landen over de hele wereld. Voor meer informatie, surf naar www.amway.be

Over Amway
Amway, een familiebedrijf, is een van de grootste directe-verkoopbedrijven wereldwijd en verkoopt meer dan 400 kwaliteitsproducten (o.a. schoonheids-, welzijns- en onderhoudsproducten) via onafhankelijke distributeurs aan de eindgebruikers. Amway werd opgericht in 1959 in het Amerikaanse Ada en is actief in meer dan 100 landen. In 2014 boekte Amway een wereldwijde omzet van 10,8 miljard dollar.
Amway’s best verkopende merken zijn Nutrilite™ vitamine-, mineralen- en voedingssupplementen; Artistry™ huidverzorging en kleurencosmetica; en eSpring™ waterbehandelingssystemen. Voor meer informatie, surf naar news.amway.be.
[1] Bron: Euromonitor International Limited, www.euromonitor.com/amway-claims

Geef een reactie

The e-mail address will not be published
* Mandatory field

© 2011 Amway Europe. All rights reserved. | www.amway-europe.com |
Connexia